Presentation Agility-SM

Under den närmaste tiden kommer några presentationer inför årets SM. Vi börjar med fotograferna! Och vi inleder med Joakim Persson:

”Joakim här, bosatt i NordVästra Skåne. Jobbar om vardagarna inom industrin och driver sen en tid tillbaka eget som fotograf.
Jag startade all fotografering efter en agility-tävling nere i Ystad 2013, som eldat mig rejält att fortsätta! Allt har gått snabbt och såhär 5år senare har jag hunnit med två SM och två VM som ackrediterad fotograf, just nu jobbar jag febrilt tillsammans med resten av projektgruppen inför årets VM i Kristianstad. Jag är otroligt glad att även iår få vara fotograf på årets SM i Sundsvall! Herregud vilken känsla de är att få följa alla våra fantastiska SM-ekipage på så nära håll! 

Vi ses!”

Med vänliga hälsningar,

Joakim Persson

[email protected]

[email protected]

0723 58 20 09